18-Sep-2017, 11:42:50
Ford a redus linia de producție și a redus prețurile la gama Mondeo în încercarea de a atrage mai mulți cumpărători de parc pe hatchback.

Prețul de pornire al rivalului Vauxhall Insignia este acum de 19.445 de lire sterline. Asta este de 2500 de lire sterline mai ieftin decât înainte, deși este încă cu 695 de lire sterline mai scump decât rivalul său arhitect din Vauxhall. Cu toate acestea, Mondeo vine acum ca dotare standard cu un senzor touchscreen de 8.0in, frânare autonomă și senzori de parcare față și spate.

Reducerea prețurilor, care aduce, de asemenea, economii de 2500 de lire sterline pentru edițiile ST-Line, £ 2000 în afara Titanium Editions și 3000 de lire sterline pentru Vignale, va contribui la reducerea taxei de beneficii în natură aplicate vehiculelor din flotă. Directorul britanic al flotei britanice, Owen Gregory, a declarat că acest lucru ar trebui să aibă un impact major asupra succesului general, deoarece parcul auto reprezintă 85% din vânzările Mondeo.

El a mai spus lui Autocar că versiunile actualizate ST-Line Edition și Titanium Edition ar lărgi atracția modelului atât pentru cumpărători, cât și pentru cumpărători. ST-Line Edition, a spus el, câștigă roți de 19in pentru a atrage cumpărătorii privați care doresc o mașină sportivă, în timp ce Titanium Edition, care are acum piele, scaune încălzite cu reglare electronică pe 10 direcții, satisface cererea de lux în rândul flotei cumpărători.

"Ceea ce facem aici este să asigurăm că Mondeo rămâne vibrant pe ambele părți ale pieței", a spus Gregory.

Modificările la gama Mondeo au fost impulsionate de scăderea cererii în segmentul său, în care, în ciuda creșterii cotei de piață, vânzările Mondeo s-au prăbușit în fața cererii de SUV cu creștere rapidă. Anul trecut, Ford a schimbat 18.650 de mondei în Marea Britanie.

"Piața flotei face mișcări similare cu piața privată, cu trecerea la SUV-uri", a spus Gregory. "Cu toate acestea, operatorii de parcuri se străduiesc din ce în ce mai mult să reducă costurile de operare în mediul economic actual, astfel încât începe un schimb de reducere.

"Lucrul pe care sunt încurajat este atunci când ne uităm la piața flotei de la an la an, suntem în creștere cota noastră în acest spațiu. În timp ce este sub presiune ca un segment, performanța noastră se menține bine."

În ciuda amenințării crescânde a SUV-urilor, Gregory crede că Mondeo este suficient pentru o ofertă unică pe piață pentru a menține o cerere puternică.

"Aș spune acum și pe termen scurt, cred că Mondeo se adresează nevoii pe care alte vehicule nu o pot", a spus el. "Dacă vă gândiți la Mondeo în formă imobiliară, există foarte puține vehicule care pot oferi acea lățime de capacitate. Și există încă un număr mare de oameni care doresc o mașină mare și confortabilă. "

sursa: autocar.co.uk